W ofercie mojego studia są zróżnicowane zajęcia na najlepszym sprzęcie, w komfortowych grupach oraz treningi indywidualne. Oprócz tych prowadzonych przeze mnie w metodzie Pilatesa, oferuję stretching, trening mięśni dna miednicy, trening z bobasem, a także zajęcia zdrowy kręgosłup i Body Art prowadzone przez najlepszych, znanych mi instruktorów, których z przyjemnością zaprosiłam do współpracy. Wybierz zajęcia, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom i zarezerwuj sobie miejsce poprzez aplikację w najwygodniejszej dla Ciebie porze.

TRX Flow

Jeśli uwielbiasz pilates i jesteś uzależniony od wszystkich jego niesamowitych zalet, spróbuj tego treningu z wykorzystaniem taśm TRX. To idealny wybór dla tych, którzy nie znoszą monotonii podczas treningów. Praca z systemem podwieszanym TRX® przeniesie dotychczasową praktykę na wyższy poziom.

TRX to podwieszone, regulowanej długości taśmy zakończone z dwóch stron uchwytami, które trzymamy w rękach lub umieszczamy w nich stopy.

Podczas treningu z taśmami TRX angażujemy mięśnie całego ciała, w tym często pomijane i zapomniane, ale bardzo istotne, mięśnie głębokie. Trening TRX poprawia stabilność stawów kolanowych, skokowych, zapobiega bólom kręgosłupa, buduje siłę i wytrzymałość, poprawia wydolność układu krążenia i kształtuje sylwetkę.

Pracę z taśmami możemy polecić każdemu,. To bardzo uniwersalny trening, na który można się zdecydować bez względu na poziom sprawności lub doświadczenie.

Tempo ćwiczeń będzie spokojne, stopień zaawansowania dostosowany do indywidualnych potrzeb ćwiczących a powtarzalne sekwencyjne ruchy pozwolą naturalnie zintegrować ruch z oddechem.

Zapraszamy na płynną lekcję wykorzystującą system podwieszany TRX.

AERIAL JOGA

Aerial joga to system ćwiczeń w powietrzu opartych na jodze, w których jako pomoc wykorzystujemy hamak. Ćwiczenia te w wyjątkowy sposób wpływają na ciało i umysł- pozwalają dotrzeć do mięśni głębokich oraz uwolnić napięcia z ciała. Łagodna praca z hamakiem pomaga budować zaufanie do swojego ciała, pokonać lęki, a relaks w powietrzu pozwala poczuć się wyjątkowo lekko. Ogromną zaletą aerial jogi jest możliwość wykonywania pozycji odwróconych w sposób bezpieczny dla odcinka szyjnego- bez wysiłku i długiego przygotowania. Ćwiczenia w powietrzu są niezwykle korzystne dla kręgosłupa, który w trakcie zajęć jest odciążany i wydłuża się. Aerial joga jest bardzo bezpieczną formą ruchu jednak ze względu na specyfikę pozycji odwróconych nie zaleca się jej w trakcie ciąży, menstruacji, u osób z chorobami oczu (wzrost ciśnienia w gałce ocznej) oraz u osób z zaburzeniami błędnika. Na zajęcia możesz dołączyć w dowolnym momencie- również nie mając wcześniejszego doświadczenia z jogą.

JOGA DLA KRĘGOSŁUPA

Zajęcia 60min dedykowane wszystkim, którzy borykają się z dolegliwościami bólu pleców oraz tym którzy takiego bólu nigdy nie chcą doświadczyć. Lekcja składa się z delikatnej rozgrzewki, rozluźniających, łagodnych asan- pozycji których poruszymy ciało we wszystkich kierunkach oraz relaksacji. Na zajęciach korzystamy ze sprzętu do jogi tak aby pozycje były bezpieczne i możliwe do wykonania dla wszystkich osób również tych z dużymi ograniczeniami ruchowymi. Skupiamy się na najbardziej problematycznych obszarach ciała- plecy, biodra, barki i zdejmiemy z nich napięcia nagromadzone w ciągu dnia. Możesz dołączyć do grupy w dowolnym momencie- wszystkie asany będą dostosowane do Twoich możliwości.

JOGA Z RELAKSJACJĄ

Zajęcia 90min składają się z rozgrzewki, vinyasy- dynamicznej formy jogi w której płynnie przechodzimy przez pozycje stojące łącząc ruch z oddechem oraz asan rozluźniających, otwierających i regeneracyjnych. Pozycje wykonywane na zajęciach pomogą Ci poczuć, uelastycznić i odblokować swoje ciało. Regularna praktyka pomaga w rozwoju samoświadomości-jest sztuką samoobserwacji, daje zdrowie, uwalnia napięcia i daje poczucie równowagi. Uwaga: zajęcia są mocno uzależniające a efektem ubocznym jest uspokojenie umysłu i redukcja stresu.

JYIN JOGA

Yin joga to spokojna, pasywna odmiana jogi koncentrująca się na pracy z powięzią. Charakteryzuje się długimi czasami trwania w pozycjach w bezruchu, które powoli i łagodnie usuwa napięcia, sztywność i bóle wywołane stresem. Główne obszary na jakich skupia się yin joga to biodra, miednica i dolna część pleców. Do utrzymania pozycji wykorzystujemy siłę grawitacji oraz ciężar ciała. Na codzień warto ćwiczyć yin jogę kiedy czujemy się pobudzeni, zestresowani i zmęczeni fizycznie i psychicznie- praktyka ma głębokie właściwości relaksacyjne. Zajęcia trwają 60min i towarzyszy jej dźwięk mis tybetańskich i dzwonków koshi. Możesz dołączyć w dowolnym momencie nie mając wcześniejszego doświadczenia z jogą.

PILATES MATA

Podstawowe zajęcia, odpowiednie dla każdego, na których od podstaw wyjaśniam na czym polega praca z ciałem według metody Pilatesa. Podczas każdego treningu pracujemy nad całym ciałem, bez użycia sprzętu lub z tzw. małym sprzętem. Taśmy, piłki małe, średnie, duże, magic circle, przydają się, aby urozmaicić zajęcia i dopracować z ich pomocą technikę wykonywania ćwiczeń. Zajęcia na macie dostępne są w grupach do 12 osób lub indywidualnie.

PILATES MOTR/ARC

Zajęcia z dwoma sprzętami, wymiennie:

MORT (More than a roller) jest to przyrząd dający wiele możliwości ćwiczeń z 3 poziomami obciążenia. To nowość na rynku, zajęcia z MOTRem to wspaniałe urozmaicenie, wzmocnienie treningu, ale także dopracowanie techniki ćwiczeń. Dzięki samodzielnemu ustawieniu obciążenia podczas wykonywanych ćwiczeń daje możliwość dopasowania do zróżnicowanych potrzeb.

ARC to łuk do ćwiczeń inspirowany korektorem kręgosłupa skonstruowanym przez Josepha Pilatesa. Łuk cudownie uczy prawidłowego ułożenia kręgosłupa, jest niezwykle wygodny i wszechstronny. Daje oparcie stabilizując sylwetkę podczas wykonywanych ćwiczeń, dzięki czemu wykonywany ruch jest bezpieczniejszy i bardziej efektywny. Twój kręgosłup go pokocha!

Zajęcia MOTR/ARC dostępne są w grupach do 8 osób lub indywidualnie.

PILATES MASZYNY

Maszyny, czyli tzw. duży sprzęt: reformer i chair. Zajęcia na maszynach to wyższy poziom treningu pilatesu, o wiele bardziej efektywnego niż na macie. Docenią go w szczególności osoby zaawansowane, świadome swojego ciała. Treningi na dużych maszynach są świetnym uzupełnieniem treningu sportowego. Czy to oznacza, że maszyny nie są dla początkujących? Nie, nawet początkujący mogą mieć ogromną przyjemność i korzyść z tego treningu. Myślę, że te zajęcia mogą być bardzo interesujące dla początkujących panów. Zajęcia na maszynach odbywają się w małych grupach do 3 osób lub indywidualnie. Przed dołączeniem do grupy zapraszam najpierw na 1-3 zajęcia indywidualne, aby poznać sprzęt i podstawowe komendy. Zajęcia grupowe są wówczas bardziej efektywne. Możliwość utworzenia własnej, stałej grupy.

STRETCHING

Godzinne rozciąganie mięśni całego ciała spiętych brakiem aktywności, a także w wyniku podjętych aktywności sportowych. Na tych zajęciach pracujemy nad elastycznością mięśni, zwiększaniem zakresów ruchu, mobilnością stawów. Jeśli czujesz, że Twoje ciało jest zastygnięte, zastałe, nadmiernie spięte to zajęcia idealne dla Ciebie. Przy relaksacyjnej muzyce, w spokojnej atmosferze pokazuję jak uwolnić się od nieprzyjemnych napięć. Nie jest to rozciąganie, które pamiętasz ze szkoły, nie ćwiczmy też szpagatów. Oddychamy, rozluźniamy, dosięgamy coraz swobodniej i dalej. Wszystko po to, by lepiej funkcjonować na co dzień. Zajęcia odbywają się w grupach do 12 osób.

TRENING INDYWIDUALNY

Podczas treningu indywidualnego jestem dla Ciebie, na wyłączność, z każdym sprzętem, który mam na wyposażeniu studia przez 60 minut. Rozmawiamy o tym, czego potrzebujesz. Sprawdzamy ćwicząc jakiej pomocy potrzebuje Twoje ciało. Dopasowuję indywidualnie ćwiczenia, sprzęty, intensywność. Zajęcia indywidualne są świetnym rozwiązaniem dla osób ze specyficznymi uwarunkowaniami lub potrzebami – np. po operacjach lub dla sportowców. Przydają się także, jeśli zależy Ci weryfikacji ćwiczeń wykonywanych przez Ciebie na zajęciach grupowych.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Jest to łagodna gimnastyka dla osób, które potrzebują pomocy w dolegliwościach bólowych w obrębie pleców. Są także doskonałą kontynuacją rehabilitacji, po operacjach, wypadkach – wszędzie tam, gdzie powrót do pełni sprawności powinien odbywać się pod okiem specjalisty.

MASAŻ LECZNICZY

Kiedyś masaż kojarzony był tylko z zabiegami SPA jako jedna z form relaksacji, jednak w ciągu ostatnich lat rozwiną się w sposób niesamowity ,łącząc w sobie nie tylko wyciszenie ,ale i efekt leczniczy. Masaż głęboki tkanek miękkich połączony z terapia na punktach spustowych naszego ciała niesie ogromne efekty terapeutyczne na tkankach położonych głęboko w naszym ciele. Masaż ten wymaga wolniejszego tempa i umiejętności nacisku miejscowego tkanek, powięzi bądź pracy na całej długości danego mięśnia poprawiając jego funkcje i zmniejszając przykurcz. Praca ta zmniejsza ograniczenia ruchomości mięśni ,zmniejsza dolegliwości bólowe, przywraca giętkość i płynność struktur miękkich w ruchu. Zalecany co 2-3 dni, kilka zabiegów w serii.

MASAŻ LIMFATYCZNY

Drenaż limfatyczny to masaż usprawniający przepływ limfy i płynów w organizmie. Poprawia odporność ,metabolizm tkanek i proces oczyszczania organizmu z zalegającej chłonki. Zaleca się wykonanie tego rodzaju masażu w przypadku pojawienia się obrzęków i zastoin limfatycznych, wykonując ruchy przepychające i wyciskające w kierunku najbliższych węzłów chłonnych. Drenaż limfatyczny usprawnia również leczenie i profilaktykę cellulitu ,wygładza skórę twarzy i poprawia jej ukrwienie i odżywienie.

TERAPIA INDYWIDUALNA Z FIZJOTERAPEUTĄ

Terapia indywidualna z fizjoterapeuta jest nastawiona na potrzeby tu i teraz, na prace 1:1 z bólem i ograniczeniami. To kompleksowe działanie polegające na indywidualnym doborze terapii w zależności od zaawansowania schorzenia. Odpowiednia konsultacja i wywiad ,które poprzedzają terapie z pacjentem ,daje możliwość określenia terapii i wyeliminowania przeciwwskazań do metod leczenia

Wykorzystanie w pracy z pacjentem technik mobilizacji tkanek i stawów osteopatycznych HVLA, baniek próżniowych, ćwiczeń oraz terapii manualnej dają szybkie efekty i możliwość pracy w dalszym etapie całego ciała

  • fizjoterapia ortopedyczny, pourazowa
  • fizjoterapia reumatologiczna, choroby zwyrodnieniowe
  • fizjoterapia onkologiczna- przed i po
  • fizjoterapia w chorobach cywilizacyjnych
  • fizjoterapia prewencyjna zespołów bólowych kręgosłupa i stawów obwodowych
  • fizjoterapia kobiet w ciąży
ANIMAL FLOW

Animal Flow to innowacyjny system ćwiczeń, oparty o ćwiczenia kalisteniczne naśladujące sposoby poruszania się zwierząt. Zawiera w sobie elementy akrobatyki, Capoeiry i jogi, łącząc wszystko w płynny, taneczno-gimnastyczny ruch, tzw. flow. Został stworzony przez Mike’a Fitcha.

Dzięki treningowi wzmocnisz i zwiększysz elastyczność ciała oraz poszerzysz zakres ruchu, a także wyrzeźbisz sylwetkę w ciekawy i zdrowy dla ciała sposób.

 

Ważnym elementem treningu jest praca z kręgosłupem – wzmocnienie, kośćca i mięśni stabilizujących sylwetkę. Elementy treningu zawierające spirale, rotacje, wygięcia do przodu i do tyłu mające charakter rehabilitacyjny dla kręgosłupa.

 

Treningi Animal Flow opierają się na sześciu głównych komponentach:

 

  • mobilizacja nadgarstków
  • aktywacja pozycji
  • specyficzne dla systemu rozciąganie
  • przemieszczanie się w pozycjach
  • przejścia i zmiany
  • flow (płynny ruch) – sekwencje ruchów połączone w całość.

 

Treningi są bardzo różnorodne, dzięki zmianie tempa, rodzajów ćwiczeń i połączeniami poszczególnych ćwiczeń w ramach flow. Pozytywne efekty odczują zarówno amatorzy, jak i osoby bardziej zaawansowane w pracy z ciałem.

bodyART®

bodyART®  to fantastyczny, holistyczny trening z nurtu Body&Mind, czyli oddziaływujący na ciało i umysł. bodyART jest treningiem funkcjonalnym opartym na pięciu elementach medycyny chińskiej. Łączy w całość: siłę, elastyczność i równowagę. Stabilizacja, koordynacja, dobre samopoczucie, poprawa sylwetki, zapobieganie bólom pleców, redukcja stresu to niektóre z pozytywnych efektów wynikających z praktyki tego unikalnego treningu.

bodyART® został  stworzony przez Roberta Steinbachera. Opiera się na równowadze Jin i Jang. Trening Zawiera elementy jogi, fizjoterapii, Japońskiej DO IN. Głównym celem zajęć jest zapewnienie właściwego funkcjonowania całego ciała. Ćwiczenia odbywają się w tempie oddechu, co pozwala skupić uwagę na każdym ruchu i buduje świadomość ciała.

 

bodyART® – trening nurtu Body&Mind – (balans-równowaga-relaks) – najważniejszą zasadą jest tu człowiek jako funkcjonalna całość. Zajęcia Body&Mind zabierają w podróż przez formy mentalne: Jogę, Pilates, BodyArt, Mental Body, zapewniając zbilansowany i wszechstronny trening.

bodyART – trening funkcjonalny – w odróżnieniu od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni, skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśniowe współdziałają ze sobą, a my zwiększamy przy okazji naszą koordynację i gibkość. Trening funkcjonalny składa się z ćwiczeń podobnych do porannego wstawania z łóżka, sięgania po coś, np. wyciągania ręki po przedmiot  stojący na najwyższej półce w kuchni, podnoszenia i unoszenia przedmiotów, wskakiwania na schody – czyli najczęściej wykonywanych przez nas ruchów w ciągu dnia.

bodyART – trening holistyczny – metoda treningu siłowego, której celem jest całościowy i wszechstronny rozwój mięśni. Ćwiczenia holistyczne są zróżnicowane pod względem obciążenia i liczby powtórzeń, co pozwala stymulować do pracy oba rodzaje włókien mięśniowych: białe, szybkokurczliwe, i czerwone – wolnokurczliwe. Efektem treningu holistycznego jest harmonijnie wyrzeźbiona sylwetka oraz zwiększenie siły i wytrzymałości.

bodyART – trening oparty teorii  Jin i Jang – dwie kontrastujące ze sobą siły warunkowe YJin (bierna, chłodna i spokojna – kojarzona z relaksacją i wydechem) i Jang (aktywna, siła ciepła, kojarzona z napięciem [mięśni] i wdechem) wykorzystuje się do wprowadzenia harmonii tak, aby umożliwić swobodny przepływ energii – co stanowi cel każdego treningu.

bodyART – trening przemian 5 elementów – bodowa lekcji:

– Ziemia – początek lekcji, mobilizacja ciała
– Drzewo – funkcjonalna rogrzewka
– Ogień – główna część lekcji
– Metal – aktywne rozciąganie, wzmacnianie mięśni centrum
– Woda – wyciszenie, końcowy relaks

SHIATSU

Shiatsu jest sztuką relaksującego i uzdrawiającego dotyku, która wywodzi się z Japonii. Ten wyjątkowy masaż przywraca równowagę psychofizyczną, przynosi głęboki relaks i regenerację, uspakaja emocje. Daje wyciszenie, rozluźnienie i odprężenie.

Historia japońskiej techniki masażu sięga 2000 lat wstecz i – podobnie jak wszelkie metody leczenia dotykiem – ma swoje źródła w tradycyjnej medycynie chińskiej.  W trakcie sesji pracuje się wzdłuż meridian, czyli kanałów przepływu życiodajnej energii Qi oraz na punktach akupresurowych znajdujących się na ich linii.  Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik: ucisku, rozpraszania, głaskania, rozciągania, odblokowuje się zastoje w przepływie energii w ciele oraz harmonizuje jej przepływ. Efektem sesji jest pozyskanie równowagi w ciele, umyśle i emocjach.

Jak wygląda sesja?

Shiatsu wykonuje się na podłodze na futonie, czyli tradycyjnym materacu, tkanym z naturalnych włókien. Masażysta  wykorzystuje ciężar własnego ciała, nie zaś siłę mięśni  rąk czy dłoni. Shiatsu wykonuje się nie tylko palcami, (na co wskazuje bezpośrednio jego nazwa), ale również całymi dłońmi, łokciami, a nawet stopami czy kolanami. Dotyk jest przyjemny, łagodny, ale też zdecydowany.

 

Dla kogo?

Shiatsu stosowany jest jako masaż relaksacyjny, regeneracyjny i leczniczy. Zalecany jest m.in. u osób cierpiących na bóle pleców, bóle głowy, choroby reumatyczne, nerwobóle, sztywność karku, a także problemy trawienne, zaburzenia snu, przewlekły stres czy depresję. Zdaniem specjalistów, japoński masaż pozytywnie wpływa na układ krążenia, usprawnia funkcjonowanie układu nerwowego oraz narządów wewnętrznych – serca, wątroby, żołądka, płuc i jelit. Pomaga zwiększać ruchomość stawów, redukuje bóle kręgosłupa i pozostałych części ciała. Przez swoje relaksacyjne działanie, skutecznie poprawia samopoczucie, przywraca wewnętrzną równowagę i stanowi broń w walce ze stresem.

 

Masaż wykonuje Ksenia Obołończyk Shiatsu Bodyworker certyfikowana w The European Shiatsu School.

 

 

Słowo o przeciwwskazaniach

Wśród przeciwskazań do stosowania masażu shiatsu wymienia się przede wszystkim choroby skóry, zakrzepicę, nieleczone nadciśnienie, miażdżycę, ostre stany zapalne i żylaki. Masażu nie wykonuje się również w okresie rekonwalescencji po operacji lub ciężkiej chorobie.

Jak się przygotować?

Przed samym zabiegiem zostanie przeprowadzony wywiad dotyczący ogólnego stanu zdrowia.

Masaż wykonywany jest przez ubranie – proszę ubrać się w naturalne, miękkie materiały: bluzkę, długie spodnie i bawełniane skarpetki

Przed masażem nie należy spożywać obfitych posiłków (najlepiej spożyć ostatni posiłek min 2 godziny przed sesją)

Odnajdź nas na

Zapisy online